Повернення та обмін 
 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». 

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.

Товари належної* якості, які виготовлені під замовлення обміну та поверненню не підлягають.

 

Товари неналежної якості, з дефектами, які виникли з вини виробника (виробничій брак, не відповідність ДСТУ) підлягають обміну при умові звернення протягом 14 днів з моменту отримання.

Процедура повернення товару неналежної якості**:

 -зателефонуйте на номер 098 174 51 41 та повідомте про намір повернути оплачений товар;

 -повідомте № декларації відправленої посилки;

 -після отримання товару, ми надішлемо новий товар одразу після виготовлення (термін виготовлення нового товару до 3 тижнів)

Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок.

 

*Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції.

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.

 

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: м. Хмельницький вул.Володимира Глушенкова, 1.

 

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.